Vrácení zboží |
1. Vyplňte formulář doručený spolu se zásilkou nebo jej stáhněte níže:
2. Zboží v nezměněném stavu odešlete na níže uvedenou adresu sídla internetového obchodu. Do balíku prosím přiložte fakturu a vyplněný formulář pro vrácení zboží. Zboží musíte odeslat na své vlastní náklady. Zboží takémůžete doručit osobně. Zboží nezasílejte zpět na dobírku, nebylo by převzato.
etuo.cz (CzechLogistic skladiště)
Vratimovská 681/80
71900 Ostrava - Kunčice
Česká republika
3. Maximálně do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu, vám budou peníze za zboží vráceny na váš účet.
Reklamace |
1. Správně vyplňte reklamační formulář obdržený spolu se zásilkou nebo jej stáhněte níže:
2. Zboží spolu s účtenkou a formulářem odešlete na níže uvedenou adresu sídla internetového obchodu. Není možné zaslat zboží na dobírku.
etuo.cz (CzechLogistic skladiště)
Vratimovská 681/80
71900 Ostrava - Kunčice
Česká republika
3. Maximálně do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu, obdržíte odpověď. Obvykle odpovídáme do 2 - 5 pracovních dnů.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.